Nastavna tema: Zaštita od mina i drugih ubojitih stedstava
Nastavna jedinica: Sigurni
oblici ponašanja
Metode rada: razgovor,
demonstracija
Nastavna sredstva: ppt, video-bim, laptop, platno
Cilj časa: Naučiti
osnovnma pravila zaštite od mina i drugih ubojitih sredstava.
Očekivani ishodi: Učenik će
moći da navede načine zaštite od mina i minsko-eksplozivnih sredstava.
TOK ČASA
Uvodni dio časa:
Učenicima
pokazujem sliku i pitam ih da li su nekad vidjeli ovaj znak?
Pitam
učenike da li znaju šta su mine, da li treba da ih se plašimo?
Ističem
cilj časa i nastavnu jeduinicu.
Glavni dio časa:
Nakon
što su učenici rekli sve što znaju o minama, dodajem još informacija koje su
bitne da se pomenu, a nisu pomenute.
Pitam
učenike kako bi postupili da se nađu u situaciji da vide minu, te da li znaju
načine na koje bismo se mogli zaštiti od mina. Naglašavam da je naše ponašanje
najbitniji i jedini oblik zaštite od mina i drugih uboojitih sredstava.
Učenici
nabrajaju sigurne oblike našeg ponašanja koji će nas zaštiti od mina.
Djeci
dijelim sliku sa sigurnim oblicima ponašanja. Razgovaramo o njoj. (Prilog 1.)
Učenici
zaključuju da je osnovni način zaštite da se drže što dalje od terena označenih
kao minsko područje, a u slučaju da vide minu, da obavezno pozovui starije.
Završni dio časa:
Pominjem
djeci da mine otklanjaju stručni ljudi, ali da postoji I miniranje u pozitvnom
smislu, a to je miniranje pri izgradnji puteva.
Djeca
crtaju znak za opasnost od mina.
Prilog 1.
Нема коментара:
Постави коментар