среда, 14. децембар 2016.

Zaštita od mina

Nastavna tema:  Zaštita od mina i drugih ubojitih stedstava
Nastavna jedinica: Sigurni oblici ponašanja
Metode rada: razgovor, demonstracija
Nastavna sredstva:  ppt, video-bim, laptop, platno
Cilj časa: Naučiti osnovnma pravila zaštite od mina i drugih ubojitih sredstava.
Očekivani ishodi: Učenik će moći da navede načine zaštite od mina i minsko-eksplozivnih sredstava.


TOK ČASA

Uvodni dio časa:

Učenicima pokazujem sliku i pitam ih da li su nekad vidjeli ovaj znak?



Pitam učenike da li znaju šta su mine, da li treba da ih se plašimo?
Ističem cilj časa i nastavnu jeduinicu.

Glavni dio časa:

Nakon što su učenici rekli sve što znaju o minama, dodajem još informacija koje su bitne da se pomenu, a nisu  pomenute.
Pitam učenike kako bi postupili da se nađu u situaciji da vide minu, te da li znaju načine na koje bismo se mogli zaštiti od mina. Naglašavam da je naše ponašanje najbitniji i jedini oblik zaštite od mina i drugih uboojitih sredstava.
Učenici nabrajaju sigurne oblike našeg ponašanja koji će nas zaštiti od mina.
Djeci dijelim sliku sa sigurnim oblicima ponašanja. Razgovaramo o njoj. (Prilog 1.)
Učenici zaključuju da je osnovni način zaštite da se drže što dalje od terena označenih kao minsko područje, a u slučaju da vide minu, da obavezno pozovui starije.

Završni dio časa:

Pominjem djeci da mine otklanjaju stručni ljudi, ali da postoji I miniranje u pozitvnom smislu, a to je miniranje pri izgradnji puteva.
Djeca crtaju znak za opasnost od mina.

Prilog 1.



Нема коментара:

Постави коментар