уторак, 17. март 2020.

Српски језик - лекција бр.2


Пчела и киша
(причање и записивање догађаја приказаног низом слика)

Ријеши ребус:

П +    О = А


Данас ћемо писати писмену вјежбу на основу низа слика. Јуче смо се припремили за данашњи рад.  У наставку је дат низ од четири слике на основу ког ћете написати састав. Помоћ при писању ће вам пружити план причања и помоћна питања. Вољела бих да будете што самосталнији приликом писања.
Срећно драга дјецо!



План причања:

  1. Пчелин лет
  2. Вријеме се мијења
  3. Крила су отежала
  4. Шешир печурке као спас
Могућа питања (помоћ при причању):
  1. Какво је вријеме? Ко је летио и уживао у лету?
  2. Шта се дешава са временом? Како се осјећала пчелица?
  3. Каква су крила малој пчели? Шта тражи пчелица?
  4. Гдје се скрила пчела? Шта је осјетила скривена испод шешира печурке?

Упуте ученицима како се пише писмена вјежба и на шта ће посебно обратити пажњу:
- написати наслов;
- водити рачуна о великом слову;
- давати пуне одговоре на питања;
- реченице треба да буду што краће;
- реченице не треба да почињу истом ријечју;
- реченице не треба да почињу са везницима „И“ и „А“;
- водити рачуна о рукопису и уредности.




Нема коментара:

Постави коментар